dissabte, 22 de desembre del 2012

Hayk

L'alumne de 3r Hayk ens canta una cançó composada per ell mateix (ha inventant la lletra i la música) i jo l'acompanyo amb la guitarra.
La lletra és la següent:

                         JA NO ESTIC FART
                           Estic només fart
                            Estic només fart
                            de fer això
                              de viure així
                                d'anar a la costa
                                 mentre els rics
                                  no fan res
                                   jo vull gaudir
                                    quan un euro vaig tenir
                                     la loteria vaig guanyar
                                      i ara ja no estic fart.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada